טיפול בחרדות – הדרך שלי

במאמר מוסברת הגישה שלי לריפוי חרדות אצל מבוגרים ואצל ילדים והשילוב העדין שבין ריפוי המצוקה הנפשית לבין פתרון הקושי האובייקטיבי

שאלה: איך טיפול הילינג בשיטות שלך יכול לעזור לי עם החרדות שלי?

תשובה: חרדות נוצרות מסיבות מאד שונות ומחוברות למערכות שונות בגוף ובנפש. אני קודם כל אנקה ואייצב את השדה האנרגטי בטיפול או שניים, חלק מהפעמים יש התקפות או חסימות אנרגטיות שמציפות ומפריעות לתפקוד רגוע ומאוזן. אז קודם כל פותחים ומאזנים את שדה ההילה ולאחר מכן אפשר להיכנס לתהליך שמאתר דפוסים עמוקים יותר לצורך טיפול בנושאים ספציפיים. למשל אם יש חרדה ממצב כלכלי אפשר לשלב גריד לשיפור המצב הכלכלי או הכלים ליצירת שפע כלכלי.

יש נושאים עמוקים יותר שמעוררים חרדה ועל כן הטיפול עשוי להיות מאד שונה מאדם לאדם גם במספר הטיפולים וגם בתוכן שלהם. למשל אמא יכולה להיות בחרדות לילדים שלה ויש מקרים בהם החרדה היא השלכה מהעולם הפנימי שלה על הילדים והטיפול יתמקד בריפוי המשקעים שלה מהילדות ומאירועים שונים בחייה ויש מקרים שהחרדה היא זיהוי למשהו שלא מאוזן בילד או בסיטואציה שהוא נמצא ואז הטיפול מתמקד בבעיה הקונקרטית שעל הפרק. כהילרית יש לי את היכולת להבחין במקרים רבים בהיבטים שונים של אותה תופעה בדיוק – חרדה.

 

לרוב הטיפולים גם ינקו את הדפוסים של המטופל/ת וגם יזהו את המקרים שבהם הדפוסים האלו משקפים אירוע מציאותי שדורש טיפול, בעזרת הכלים של שפת האור, רויאל ג’מס, ע”ב שמות וצמחי אור ניתן יהיה לתת מענה לנושא של ההתמודדות העכשווית, ובנוסף ההילינג יאפשר לרפא את ההצפה.

ומה עושים כשמדובר בילדים?

ישכתת תחום בנושא טיפול בחרדות אני מטפלת גם בילדים שחרדים מכל מיני סיבות, חלקן קשורות למשהו שהם עברו, חלקן לנושאים אנרגטיים בגן או בבית הספר. הטיפול בילדים עם חרדות הוא הרבה יותר מורכב מכיוון שלרוב מדובר בתהליך סביבתי. אני משלבת ניקוי ע”ב או גריד למסגרת הביתית או למקום הלימודים, כדי לאזן את התדרים שם, תמונה לחדר של הילד כדי שהאנרגיות שימצאו בחדר השינה תהיינה מטיבות והוא לא יביא איתו שום דבר מציף מטיולי הלילה.

בשלב הבא כמובן נעשה טיפול אחד או שניים לאזן את הילד עצמו ולשחרר אם יש התקפות אנרגטיות, אנרגיות פולשות ולהתחיל התמודדות עם טראומות או חוויות מכוננות שיצרו חסימה ועצירה של התפתחות.

יש בעיות מורכבות לעיתים ברמה של ילד סופר גבוה או רגיש שנמצא בסביבה דחוסה ופחות מתאימה ואז אני נעזרת הרבה בעבודה של צמחי אור וטכניקות אחרות שמחזקות את החיבור של אותו ילד או ילדה אל העוגן הרוחני שלהם כדי שלא יהפכו לילדים המשונים של הכיתה או הגן אלא יאפשרו לאחרים להתקדם לעברם ולאווירה הכללית להשתנות.

ילדים על הספקטרום עשויים לסבול מחרדות בגלל מבנה שונה של גלי מוח עודף בגלי בטא מעורר חרדה וגם מיעוט מוגזם שלהם שיוצר מצב של מדיטציה תמידית מעורר חרדה כל פעם שהעולם החיצוני פולש לעולם המדיטציה. הטיפול בשני המקרים יהיה שונה ומותאם.

אם מדובר במצב שגופי ההילה רחוקים מכדור הארץ תהיינה בעיות הקשורות לחוסר קרקוע ונוכחות חלקית על מישור האדמה שעשויה להיראות כמו שיבושים של הפרעות קשב, אוטיזם או פשוט חוסר סינכרון ונוכחות של הילד וכאן אני משלבת עבודה גבוהה למשיכת גופי ההילה של הילד קרוב יותר למישורים האתריים של כדור הארץ לאחר שאני מוודאה שהסביבה עושה את כל מה שנדרש ממנה על מנת להכיל את הילד והאור שלו.

התהליך הוא ארוך ולא מוכר כיוון שתחום ההילינג לא ממש מקבל הכרה בקופות החולים עדיין אבל אם יש לכם ילד שסובל סביר להניח שאתם מוציאים אלפי שקלים על טיפולים שונים ומשונים, במקרה כזה גם הוצאה של 4000 ₪ על סדרת טיפולים היא הגיונית מכיוון שתוכל לחסוך מכולנו צורך בהרבה  טיפולים עתידיים. אני עוברת את הנתיב הזה עם הבן הבכור שלי שמאובחן על הספקטרום האוטיסטי ופיתחתי כלים אנרגטיים מצוינים לעזור לו ולילדים אחרים בעלי מגוון של קשיים כך שעברתי את המסלול של הטיפולים המוכרים ושלא מוכרים ופיתחתי את התרומה הייחודית שלי לעבודה המערכתית בנושא.

דילוג לתוכן