טיפול בסכיזופרניה בכלים רוחניים

גריד לטיפול בסכיזופרניה עמידה

מהי סכיזופרניה מבחינה רוחנית

 

מטבעי אני נוטה לקבל על עצמי מטופלים שאף אחד לא יודע איך להתמודד איתם ולמעשה להגיע איתם לתוצאות יפות, תוסיפו לזה את העניין של אח חולה סכיזופרניה ורקע של חוסר יציבות נפשית וחרדות בעצמי ואפשר להבין איך מצאתי את עצמי ברבות השנים מטפלת אנרגטית מטפלת בשבעה מקרים שונים של סכיזופרניה אצל לקוחות.

כמובן שבגלל אח שלי שלוקה לא סתם בסכיזופרניה אלא בסכיזופרניה עמידה, כזו שתרופות לא מאזנות והוא בעצם נשאר במצב פסיכוטי ברמה כלשהי במשך שנים, התחלתי לחקור את הנושא ברמה האנרגטית ולאחרונה הצטרפו להן תובנות והדרכות של מוריי ורביי הרוחניים שלא התגלמו בגוף אדם כבר הרבה מאד שנים.

הם תיארו סכיזופרניה ברמה הרוחנית כסוג של מוות, מוות שיכול להתרחש בכל מיני מקומות בהילה או בנשמה ובעצם מתאר מצב שבו צד אחד במערכת השלמה שמהווה אדם הוא כבר לא פעיל ולא יכול להיות פעיל במצבו הנוכחי כצד שמקבל אור.

בואו ואסביר, ברמות הגבוהות יש חלוקה של העצמי האלוהי, הנשמה, האישיות, תתי האישיות ועוד מנגנונים שקשורים למערכת השלמהסכיז הקשורה יחדיו וקרויה אדם.

גדילה מול ניוון

 

במצב תקין כל אדם נמצא בתהליך של גדילה והתפתחות שבו אחת לתקופה נשלחת בקשה ליותר אור, יותר הבנה, מודעות או אהבה משאר החלקים או מחלקם. מאדם עם סכיזופרניה לא נשלחת בקשה כזו, לפעמים הבעיה היא בנשמה שנראית “מתה” כאילו אין בה פעילות בכלל בגלל שהאישיות כבר עידנים לא בקשה ממנה אור, לפעמים כמו אצל אחי הרגש “מת” בגלל שאין בחירה בשום סוג של בחינת הרגשות והכנת אור למערכות הפנימיות. לפעמים יש חלקים מתים אחרים, מבחינה פיזית זה עשוי להיראות כאילו תפקודים מוחיים מסוימים חלשים עד לא קיימים והתפקודים האלו יתוגברו בתרופות או בגירויים אחרים. מבחינה רוחנית לעומת זאת, מבינים שהבעיה בתקשורת המוחית או בנוירוטרנסמיטרים שהתרופות השונות משפיעות עליהם, היא משנית או למעשה שיקוף של נתק אחר. מערכות שלא מוזנות בדם וחיות מתות ומערכת מתה לא יכולה להחזיק את האיזון שהיה קיים באדם השלם ותפקודים קורסים.

מדוע חלק מסוים מת? אני מאמין שאני צודק זה אחד מגורמי הסיכון העיקריים, אני מאמין שאני רוחני, אני מאמין שאני צדיק, אני מאמין כל מיני דברים שלא שונים אולי מאמונות שעוברות לאנשים אחרים בראש בשלב זה או אחר, ההבדל נעוץ במידת הרגישות לאור. אם אני חושבת שאני טיפלתי בבעיה מסוימת בצורה מזהירה ושהייתי ממש מבריקה וחכמה בניתוח המצב ואילו הלקוחה מולה פעלתי תאמר לי שהיא נעלבה, אני אבדוק, אולי אחליט שמבחינה מקצועית עשיתי את מה שהייתי חייבת לעשות אבל אני אוסיף את הפגיעה שלה לתמונה השלמה ופעם הבאה שאהיה בסיטואציה כזו אני אעביר את המסר בצורה שונה, אולי אעביר מסר קצת שונה או שאעשה שינויים משינויים שונים כדי להתאים את עצמי למציאות, לא המציאות שיש לי בראש שבה אני עשויה להיות דפוקה לגמרי וחסרת תקנה או מושלמת לגמרי וחסרת פגם או כזו שלא מסוגלת לטעות אלא המציאות שמורכבת מהשיח והתקשורת של כל בני האדם.

כאשר אדם שמפתח סכיזופרניה נתקל בתגובה מאדם אחר שהוא העליב אותו למשל הוא לא יבדוק אלא יגיד שזה לא אמיתי, האדם שמדבר “הוחלף” מי שפגע היה דמות אחרת של החולה, מה שקרה הוא השלכה של המציאות ועוד תגובות מתגובות שונות שלכולן משותף הדחיה של האור. ביקורת היא לא הצורה הגבוהה ביותר של אור אבל היא מאירה לנו משהו על עצמנו, על ההתנהגות שלנו, הבחירות שלנו והתגובות שלנו היא דוגמא טובה להראות גמישות.

אם אדם מתחיל להרגיש שאנשים כועסים עליו ללא סיבה ואין אפשרות ליצור דיאלוג במקום הזה בסופו של דבר הרגש מת, הוא הופך לאיבר שלא מקבל אור והזנה או מתיחה במובן של אימון כמו שאר החלקים שלנו וכבר לא יכול לסייע לנו לצמיחה ולמעשה הופך לנטל על המערכת כולה שלומדת להסתדר בלי לקיים בחינה עצמית כלשהי.

למעשה אנחנו מגיעים לאפיין דפוסים של נוקשות, חוסר תקשורת פנימית וחוסר מוכנות לבחינה עצמית מול חלקים פנימיים שלנו ומול העולם.

נוקשות נמצאת גם אצלנו הבריאים

 

לכולנו יש מקומות נוקשים מהסוג הזה שהם סוג של פרות קדושות ששם אסור לערער עלינו ושאנחנו בכלל לא מוכנים לבחון את דרך החשיבה, ההתנהלות והתחושה שלנו, אבל אצל חולה הסכיזופרניה המקום הזה הוא מאד עמוק ומקיף תחום שלם.

במהלך העבודה שלי עם סכיזופרנים, אלו מהם שהיו פתוחים לבחון את הסיפור שלהם הגיעו לשיפור מהותי ברמת הקשר שלהם למציאות והבעלות שהשיגו על החיים שלהם ואילו אלו מהם שהתנגדו לכל סוג של עיבוד לנרטיבים שסיפרו לעצמם בנושאים שונים נשארו ללא שיפור.

מאחר שאח שלי הוא מהמקרים האחרונים, בחרתי לצרף למאמר גריד שכתבתי לגבי אנשים עם סכיזופרניה עמידה בעולם החיצוני הם עמידים בפני טיפול תרופתי ובעולם הפנימי והאנרגטי הם עמידים בפני האור,

ניקח מקרה של אדם שמגיע אלי וטוען שהוא אלוהים ושאמרו לו שעכשיו כולם יאמינו לו שהוא אלוהים, בהנחה שאני לא מזינה את האמונה הזו ואומרת לו אבל אתה לא אלוהים ואני לא מאמינה שאתה אלוהים תהיה במקרה הטוב התעלמות ובמקרה הפחות טוב טענה שאני לא באמת אני ושכל מיני כוחות השתלטו עלי וגרמו לי להגיד מה שאני אמרתי. האמונה תשמר בכל מקרה גם למול הפרכה עזה שלה ע”י אנשים בסביבה. אמונה דומה של אני מתקשר גדול שישויות נטפלות אליו תישאר עמידה באותה מידה. גם אם יעשה ניקוי עמוק של כל הישויות מהסביבה של האדם כולל אלו שאולי התחברו אליו ונצמדו לו להילה, ניתן יהיה לראות אותן או ישויות מקבילות חזרה בהילה כבר למחרת. הדימוי העצמי מקושר לאמונות, התקשור נתפס כמביא יוקרה ולכן הוא יתקשר או היא תתקשר גם אם פירוש הדבר הוא להרשות לישויות נמוכות תדר להיכנס ולהתנחל להם בתוך הגוף.

ברמה הרוחנית הדרך להתחלת תהליך טיפולי עם אנשים במקרים כאלו עמוקים של פסיכוזות הוא ליצור ספוג בונה לאור. ברגע שנוצר הספוג כל תהליך שמוריד אור או עובד עם אור יכול לתרום לשיפור משמעותי באיכות החיים, החיבור לחיים והתפקוד של המטופל.

יש לי התמחות ביצירה של “ספוג אור” בכל מיני מבנים עמוקים יותר או פחות הקשורים לאורח החיים שלנו, לא צריך להיות מאובחן בסכיזופרניה כדי לסרב לבחון אמונות דתיות, פוליטיות, רגשיות, דרכי עיבוד לטראומה שעברנו והמון המון דברים אחרים, כאשר הנושא הופך להיות נוקשה ומסרב לעבור עיבוד רוחני ואנרגטי מתחיל להיווצר חוסר איזון ומחלה, כאשר יש הסכמה לפתיחת המבנה לדיאלוג עם חלקים אחרים והרבה סוגים של אור יש צמיחה ושינוי משמעותי.

אם אתם בוחרים לפתוח את המגירות העמוקות ביותר בהן מאופסן הידע שלכם מי אתם ומה אתם עושים כאן ולהעמיד אותו לבחינה משותפת אתם מוזמנים לתהליך לימוד, עיבוד ושינוי שיוביל אתכם לתפיסה עצמית, חברתית ורוחנית רחבה בהרבה.

דילוג לתוכן